DO Penedes

Gessamí 2011

Gessamí és un vi que inclús li agrada a la gent que no li agarada el vi.Diuen que és el vi de les dones per excel·lència. Un vi blanc untuós, molt aromàtic i d’agradable dolçor.El vam comprar al celler Gramona i el vam tastar a casa en molt bona companyia. Per tant, tot i que […]

Gessamí 2011 Llegeix més »

Gramona Primeur Rosado 2009

Avui parlem d’un rosat. Suposo que per desconeixement, no sóc consumidor d’aquests tipus de vins, però tot és qüestió de començar a tastar. Per més info podeu entrar al post que explica aquest tipus de vinificació: Vi Rosat Aquest el vaig tastar en un maridatge, amb un arrós melós amb cornetes amb calamar i cruixent

Gramona Primeur Rosado 2009 Llegeix més »

Ves al contingut